VEENENDAAL – Nederlanders laten hun emoties niet altijd spreken. Vurige liefde, diepe waardering en grote dankbaarheid vinden we soms maar moeilijk in woorden uit te drukken. Laat zo’n moment over aan de vakkundige bloemisten van Fleurop, is de boodschap van de marktleider in haar nieuwste campagne. Zij leggen in elk boeket het gevoel dat de gever wil overbrengen.

Gevoel laten spreken

Fleurop laat bloemen spreken

 

Meer dan tastbaar cadeau
Een feestelijk verjaardagsgeschenk, een ontroerend bedankje of een liefdesverklaring: de drie commercials laten zien dat je met een boeket meer geeft dan alleen een tastbaar cadeau. Je geeft een goed gevoel. Met de nieuwe campagne zet Fleurop haar begin dit jaar gekozen strategie voort. De commercials laten zien dat je iemand met een vakkundig samengesteld boeket echt kunt raken.

Specialistenwerk
Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop: “We laten met deze campagne de essentie van Fleurop zien: mensen een goed gevoel bezorgen. Onze bloemisten zetten zich elke dag in om de mooiste boeketten te creëren. Op vakkundige wijze vertalen ze in elk boeket wat de gever wil overbrengen. Van verliefdheid, dankbaarheid en medeleven tot felicitaties en succeswensen. Met een brede glimlach bij de ontvanger als resultaat.”

[youtube id=”iqADT2UsJyc” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”?rel=0&controls=0&showinfo=0″ class=””]