WOERDEN – Intratuin is uitgeroepen tot de winnaar van de Beste Folder Award in de categorie nationaal non-food. In de race voor de Award liet de tuincentrumketen retailers Blokker en HEMA achter zich. De prijs is een publieksprijs en een erkenning op het gebied van aspecten zoals inspiratie, informatief, overzichtelijk, leukste producten en scherpste aanbiedingen. De Beste Folder Award werd 19 mei tijdens de 21e editie van het Brievenbusreclame Congres in Amsterdam uitgereikt.

Intratuin folder

Trots
Peter Paul Kleinbussink, algemeen directeur Intratuin: “We hebben de Award nu voor het derde jaar op rij gewonnen en zijn bijzonder trots op deze erkenning van onze fans. Zij zijn het waar we het met z’n allen binnen Intratuin voor doen en een mooiere beloning kunnen we dan ook niet bedenken. Dat onze folder tussen het grote aanbod is uitgeroepen tot beste fmet een 7,9 als eindcijfer vinden wij een groot compliment. Het is een belangrijk onderdeel van onze marketingmix om daarmee de formule Intratuin uit te dragen.”

Inspiratie
Intratuin is sinds januari 2017 een nieuwe weg in geslagen door van de folder een magazine te maken. Kleinbussink: “Inspiratie en storytelling worden namelijk steeds belangrijker. De producten zijn nog steeds de helden, maar de wijze waarop deze worden gepresenteerd en gecommuniceerd, dragen bij aan het onderscheidend vermogen van de formule. Daarnaast zetten wij een actiekrant in voor de echte scherpe, concurrerende acties. De Award is voor ons dan ook een bevestiging dat we met de vernieuwde richting een goede stap voorwaarts hebben gezet!”

Intratuin heeft beste folder

 

Fotobijschrift:
Esther Rodenburg (Marketing Communicatie) neemt namens Intratuin de Beste Folder Award 2017 in ontvangst.